Amsterdam party?

Talk about anything unrelated to tennis or the ITST.

Moderator: Senior Hosts

Amsterdam party?

Postby maximo » Tue, 27 Jul 2010 18:48

This post is for people who lives or knows well Amsterdam, the next week I am going to go to and I would like that you were advising me on that sites to visit, overcoat in the night :lol: :lol: thanks.
Image
Image
maximo

Postby GOA MASTER MDMA » Wed, 28 Jul 2010 13:26

there is alot
just two tips.

visit the melkweg.there you found music ,nice people ,and of course great party tips (google melkweg).

when you like coffeeshops than don´t visit "the bulldog "
its just a expensive tourist trap !!

here you found some cool coffeeshops
http://www.smokersguide.com/sg/index.html

:wink:

BTW: contact ANILTJE .he lives in AMSTERDAM.for shure he can give you more informations. (cheap hotels;actuell partys ecetera)
GOA MASTER MDMA

Postby andman666 » Wed, 28 Jul 2010 22:11

I lived in Amsterdam for 7 years I don't party a lot but go to MuseumPlein and The DAM nice shopping center etc.
And RENT A BIKE! :D '
Go to the Museums like Van Gogh
andman666

Postby maximo » Wed, 28 Jul 2010 23:46

thank u guys :wink:
Image
Image
maximo

Postby ELTXETXU » Sat, 31 Jul 2010 12:48

De Amsterdam, no te pierdas Musseum Plein, el Vondelpark (que aunque está un poco lejos merece la pena), el mercado de las flores, y en general andar mucho porque todo esta muy bien. Mi consejo, la Casa de Rembrandt no merece la pena en absoluto. En cuanto a Coffee Shops, si quieres ir yo te recomendaría El Dampkring, el Greenhouse o el Rokerij (por ese orden), y si vas con calma y quieres otra ciudad que merece la pena Utrecht esta a una hora en tren (11 euros si mal no recuerdo ida y vuelta) y está de putisima madre.
Bueno, espero que esto te sirva de algo y que disfrutes de tu viaje!!
ELTXETXU

Postby maximo » Sat, 31 Jul 2010 14:15

ELTXETXU wrote:De Amsterdam, no te pierdas Musseum Plein, el Vondelpark (que aunque está un poco lejos merece la pena), el mercado de las flores, y en general andar mucho porque todo esta muy bien. Mi consejo, la Casa de Rembrandt no merece la pena en absoluto. En cuanto a Coffee Shops, si quieres ir yo te recomendaría El Dampkring, el Greenhouse o el Rokerij (por ese orden), y si vas con calma y quieres otra ciudad que merece la pena Utrecht esta a una hora en tren (11 euros si mal no recuerdo ida y vuelta) y está de putisima madre.
Bueno, espero que esto te sirva de algo y que disfrutes de tu viaje!!

Ya lo creo que me sirve de algo, no tengas duda de que visitare esos tres coffee shops :lol: ,muchas gracias.
Image
Image
maximo

Postby RV_Cobra11 » Sat, 31 Jul 2010 17:53

i heard coffee! :o
RV_Cobra11

Return to Off Topic